Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Sandra Lundgren - 18 mars 2014 11:55

    Oj oj va länge sedan jag var här inne och skrev :P Men det är fullt upp nu med allt. Ska i alla fall uppdatera er lite nu :) Vi har varit inne i skolan och jobbat med färg och form samt Kompositons schema. Intresant men svåGör nu även min sista vecka på Prinsgatans blommor i Göteborg.. Känns tråkigt då det är välldigt lärorikt där, bara av att titta på hur Emma och Lina jobbar. Nu till lite bilder :)




Brudbukett i hållare

   


Stiftad brudbukett

Fick använda mig av lite rest blommor för att testa på tekniken att göra en stiftad brudbukett. Detta var inte det lätaste märktes verkligen att man var tvungen att ha samma längd på alla stjälkar och blad. Blommorna jag jobbat med är ros (rosa) , nejlika (Diantus), Chrysanthemum, Tistel, Limonium, vaxblomma (Chamelaucium) och salal (Gaultheria)

 



Glamelieros

 


Rundbundenbukett

 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej som bor i kvänum med en familj som består av min sambo Daniel och våra tvillingpojkar Theo och Joel 2,5 år. Har nu börjat en utbildning till florist på sötåsen som ni kan följa här. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards