Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Sandra Lundgren - 7 oktober 2013 12:45

I fredags så var det rätt mycket kunder och lite olika bud. Gjorde några färdiga buketter som skulle vara inför helgen men dom såldes slut på fredagen redan så fick göra några nya =) Kul att se att kunderna gillar det man göra. Vi fick även e beställning på en bukett som skullevara lite Rockabilly inspererad så jag och Madde slog våra kloka huvuden ihop och lyckades skapa en tuff bukett.




Här har jag färgat ett aspedistra blad och en murgrönaslinga,sedan budrat dem med glitter.

 

Här är buketten klar för leverans! Vi har använt oss av rosor (Rosa), Nejlika (Diantus), svart nät, Aspedistra, läderblad (Rumohra) murgröna(Hedera), svarta nålar och salall.  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej som bor i kvänum med en familj som består av min sambo Daniel och våra tvillingpojkar Theo och Joel 2,5 år. Har nu börjat en utbildning till florist på sötåsen som ni kan följa här. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards