Alla inlägg den 30 september 2013

Av Sandra Lundgren - 30 september 2013 19:25

Idag så skulle vi ha varit i skolan men det körde ihop sig med bvc så valde istället att gå en vända till Kjellbegs där jag gör min praktik. När jag kom dit så fick jag se att dom buketter jag hade gjort på fredagen var slutsålda, det var riktigt skoj =) Annars så har helgen varit lugn har planterat lite hemma bara. Gjorde idag några buketter och så påbörjade jag en krans. Denna vecka ska vi ju ner till Elmia det ska bli riktigt skoj! Ha nu en trevlig vecka!



Nivåbukett inslagen och klar! I den är det Gladiol (Gladiolus) Ros (Rosa) Germini Ekblad och Läderblad (Rumohra)

 

En påbörjad krans av Eklöv och Silvertrassel!

 

Höst fint utanför mitt hus =)

 

Fredagsbuketten =) Här har jag bladat av tre stycken rosor sedan har jag färst jung runt rosen med brunt snöre. Riktitg trevligt och snyggt tycker jag det blev =)

 


Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en tjej som bor i kvänum med en familj som består av min sambo Daniel och våra tvillingpojkar Theo och Joel 2,5 år. Har nu börjat en utbildning till florist på sötåsen som ni kan följa här. =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards